Dream sweet about me bitches

Sitter och väntar in bb just nu, sitter och små surar över lite saker.. exempel att sara strulade med busshunter! HON HAR MARTIN . slut, och ja jag tänker stå för det så är jag ett riktigt big brother offer.. Tänkte krypa ner i soffan och kika och sedan hoppa i sängen.. Eller så går jag redan nu och lägger mig så jag kommer upp i morgon, men tur som fan så behöver jag inte kliva upp så tidigt i morgon ( går ju alltid kolla på playbigbrother ), räcker med att jag åker hemifrån vid 8 så hinner jag byta om till serverings kläder!..

 

i morgon ska jag kika lite på lägenheter. Tänkte söka lägenhet mitt i stan i september, så kan ju snoka lite nu kanske då? Godnatt alla prinsar och prinsessor, även fula häxor också!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: