God morgon fläskpaddor!

Solen skiner in i mitt rum, jag har ont i benen och måste kliva upp nu, fast jag inte orkar! Se vad dagen väntar..  på med kläder och skynda till restaurangen så ingen liten bitterfitta gnäller för man kommer 1 minut för sent, även om sin egna klocka är 2 minuter i halv, thats the hard life..

Sov som en gud i natt men vaknade av att det var svin kallt i mitt rum, ja kan ju säga att fastighetsäganden här i granloholm inte är speciellt duktiga på vad dom gör, Hela vintras var det svinkallt, runt 17 grader.. kan det ens vara lagligt? En kväll mätte mamma 14 grader i mitt rum. jag var tvungen och ha extra element för mitt är ett vattenelement, och dessa måste man tömma på vatten typ en gång i timman för dom inte ska gå sönder.. ha aldrig fjärrvärme. du värnar om miljön men inte någonstans i helvete om ditt välmåeende, själv blir jag sjuk av att vakna upp i ett svinkallt rum..

nä nu sticker jag till skolan, se yah guys



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: