mys i vårsolen

Måste säga grattis till pontus som fyller myndig i dag..


Vinden luktar jord och gammalt gräs, höga siffror på termometern, solbrillor och en cigg samt ett glas coola! Det vankas sommar på väg. I hörlurarna spelas  Jessie J – Who you are..

 

Dagen spenderades på skolan, massor av gäster! Käkade lammfärs biffar med fetaost, tzatsiki och potatis klyftor och sedan blev det tårta! Resten av rasten spenderades ute på terrassen och vi satt och möös som fan. Sedan pratade jag med katarina lite granna och berätta hur allt låg till eftersom hon undra varför jag va så rå i går.. och så på tisdag ska vi ha ett litet möte, jag en till och katarina, skönt att man ska få svar på det man undrar.. Nu ska jag fortsätta ha en underbar dag, springer över till lägenheten och hämtar det sista eftersom jag flyttat till min mamma.. i sommar ska jag leta lägenhet i stan, en mysig liten 1a skulle inte sitta fel?. Nu städar jag uppi mitt rum och få ordning allting.. Tvn ska upp på väggen och allt i sin ordning, just nu är det så vackert..

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: