nyheter nyheter...

as usual.. så sitter jag och kikar på st.nu. Sundsvalls tidnings hemsida.. Och två stycken rubriker uppskakade mig..  Första rubriken var en äldre kvinna som hittas död norr om Sundsvall..undra om hon blivit mördad. Står ” Man har konstaterat att det inte finns anledning att misstänkta brott” men eftersom hon hittades i ett skogsparti så börjar man fundera. Vågar man gå ut längre efter solen gått ner?.

Läs artikeln här

 

Den andra var att den 1 maj så kommer man bara kunna lyssna på spotify i 10 timmar per vecka så alltså blir man väll nästan tvungna att köpa spotify premium..  Lite små trumpen blir man ju, me nu tänkte jag återgå till min städning och spika lite granna för jag har en rolig ide, väldigt listigt av mig må jag säga

 

Läs artikeln här



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: