sjuk drömm

I går åkte jag ju och hämtade upp lina sen drog vi till stan och mötte thess sedan så drog vi till skönsberg och köpte öl! sedan åkte vi in till stan och satt vid ån och drack.. skit mysigt! Sedan skjutsade jag nån tjej till skönsmån och tillbaka.. sen hämtade jag lina och skjutsade hem henne och drog mig hemmåt..

i natt hade jag en sjuk dröm.. hur många som hellst med i den, jag hade fått barn.. efter 2 dagar så kunde ungen redan prata och gå och jag glömde den hela tiden och matade den ibland haha, sedan fick jag ett samtal som lät så jävla äkta i min drömm, en viskning : jag älskar dig och saknar dig, sedan skulle jag till ett ställe och möta upp den som ringde och ja glömde ungen hemma.. ahah så jävla konstig dröm..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: