5 snabba fakta om mig, 6 gånger om

5 saker jag inte vill vara utan:

  • dator
  • telefon
  • Kamera
  • KLÄDER
  • Musik

5 filmer jag tycker är bra:

  • not another gay movie
  • paul blart mall cop
  • Forest gump
  • Lord of the Rings – triologin
  • despicable me

5 maträtter jag älskar:

  • stuvade makaroner & bacon
  • lasagne
  • isterband och stuvad potatis
  • spagetti bolognese
  • Kycklinggryta o ris

5 länder som jag vill besöka :

  • usa
  • hawaii
  • nederländerna
  • grekland
  • italien

5 saker jag vill göra:

  • skaffa ett jobb!!
  • fixa klart körkortet
  • plugga gärnet
  • hoppa fallskärm
  • äta!

5 saker jag ogillar:

  • Personer som aldrig kan läga stridsyxan bakom sig
  • dubbelmoral
  • Personer som alltid tror dom har rätt i precis allt och aldrig håller käften
  • personer som stjäl
  • Att försova mig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: