jag vet inte, jag kanske blundade för hårt

jag är oövervinnerlig, jag är stark. JAG LEVER. Känslan av att leva är nog den bästa känslan som finns. Att efter så länge inse - JAG LEVER?! Vad fan har jag  tidigare tänkt med. Alla säger att livet är så kort, men livet är det längsta du någonsin kommer att vara med om.. Lev ut så länge du kan, alla motgångar har medgångar.

Jag önska att alla människor i hela vida världen, ja faktiskt alla människor även dom jag gillar en bit mindre skulle ha den känslan och det tankesättet på livet jag har. Jag förstår inte längre hur man kan ödsla sin dyrbara tid på att trycka ner sig själv, låta andra trycka ner. Känslan av att må helt underbart och bara känna hur man strålar energi och hur mycket energi man kan ge åt en annan människa är obeskrivlig.

Livet är för dyrbart för låtas tryckas ner, livet är för dyrbart att inte vilja förstå att man kanske klarar sig bättre utan " De personerna, eller den livstilen". Jag önska jag kunde beskriva hur lyckligt lottad jag är, att jag har det så bra jag har, att jag har så fantastiska människor omkring mig & personer som bryr sig om en. Jag önska jag kunde beskriva hur lycklig jag är över att bara leva.. Men det finns inga ord, det finns ingen bild, det finns inget som kan beskriva denna känsla jag har inombords. Om jag fick välja mellan känslan jag har i kroppen nu och vinna flera miljoner skulle jag 110% ärligt välja lycka före pengar.

Vill tacka min mamma och min pappa SPECIELLT för alla dessa fantastiska egenskapen och lärdomar ni lärt mig, ni hjälpte mig upp när jag hängde längst ner på stegen. Ni puttade upp mig för de trappstegen jag trodde var omöjliga, men jag inser att jag kom ända längst upp tack vare er. Och ett stort tack till mina vänner och resten av min familj. Jag älskar er mer än vad ni någonsin kommer förstå

Tycker alla kan ta och lyssna på denna låt.



var er själva, det är det vackraste man kan vara.
Tänk mina hjärtan, ni lever bara en gång och livet är det underbaraste ni kommer att vara med om. livet är allt i ett, livet är magiskt.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: