världens bästa liv!

(Låg o fundera på det där igår! Jag har blivit en HELT annorlunda människa på sättet jag tänker.. förut var det ångest, man tänkte bara på - vad händer i morgon?. Idag lever jag dagarna som om varje dag skulle vara min sista.. njuter, har ingen tidsuppfattning.. jag bara bryr mig inte! FAN säger jag bara jag har tammefan världens bästa liv.. Mår helt underbart och har precis allt jag kan tänka mig, världens bästa vänner, egen lägenhet, kärlek, världens bästa familj.. )

Nu har man kommit hem från sjukhuset iallfall! blev väll där en 3 timmar skulle jag tro? men ja o fanny roade oss på nått sätt iallfall.. ikväll ska jag ta det lungt eftersom jag inte varit hemma sedan i lördags, då jag var hemma i några timmar.. inte sovit hemma på en vecka nu så blir att myspysa och packa till turkiet, åker 10 i 12 på natten till måndag. Ska nog till lägenheten och börja packa ur den, har sagt upp den och bor hos mamma medans jag hittar drömlägenheten!


PUSSS PUSS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: