DIRTY LITTLE SECRET.

skönt och vara hemma, får botten av mitt hjärta ynnar jag dessa stunder då man ligger under duntäcket och bara filosoferar, lyssnar på lite lugn musik och njuter av livet! tror jag ska ta och lägga mig och dra en powernap eller varför inte bara ta ett bad..  För i morgon är jag ledig WOPIHOOO, eller ledig och ledig jag slipper kliva upp klockan 4 iallfall, är något möte av något slag på skolan, eller på bion som hela skolan ska vara på. Får väll hoppas på någon intressant då... nä nu ska jag noppa dessa jävla håriga ögonbryn

mycket funderingar i skallen som behöver glida ur, riktigt härliga,konstiga,sjuka & grymma tankar som glider omkring, funderar på att börja skriva dagbok, skriva av mig lite granna.. DEN dagboken skulle nog många vela läsa må jag säga för dessa tankar jag har är extremt intressanta för många skulle jag tro, väldigt mycket hemligheter om männsiskor, hemligheter om mig och tankar i sjuka former! så ska det bli, nu tänker jag lägga mig ner och skriva av mig lite granna!
om jag skulle skriva en dagbok, skulle ni då vela ha ett litet utklipp ur den lite då och då, och veta lite hemligheter ;) ?






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: