Du E la go

God morgon pärlor, alla fina! Hade mig en jävligt fin julafton igår ute i bergsåker med familj & släkt. Fina julklappar, men julen är inte som förr längre. Jag har ingen julkänsla längre, speciellt inte en sådan man hade då man var liten.. Då man inte kunde sova kvällen innan, då man vaknade på morgonen sprang man ner och satt vid julafton för att mamma och pappa skulle ge med sig att man skulle få öppna några paket på morgonen. Sedan så fick man göra sig fin och åkte ut till min moster i bergsåker! Traditioner i vår släkt är först kalle, julmat medans man tittar på "kan du vissla johanna" sen anländer tomten! Hoppas ni alla hade en bra jul med en massa fina paket, det de hade jag!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: