Gokväll me grabbarna

Sov hos feikon inatt, drog dit vid 7 då pappsen skjutsade mig. chillade med musik, film & gosaker! Tompa kom förbi också, mina saknade gopojkar.. Någon speciellt med dom, är bara lungt och sköönt då vi tre umgås. Bara kör på som vi gör, mår & flummar! ush livet är grymt härligt ibland.. I morgon så har jag en jäklans mycket saker och göra! tänkte göra en avfärgning på håret, det ska tvättas, ska köpas nyårs tub, det ska duschas, de ska packas, de ska handlas, de ska göra de ena och de andra! för på fredag kväll strax efter klockan 7 så åker vi upp mot härnösand, hämta feikon sen sollefteå! Vi kommer ha en riktigt grym nyår känner jag på mig, förra året satt jag bara inne och gjorde inget alls, TRÅKIGT! hade en pojkvän då som verkligen inte ville på fest, inte umgås med vännerna utan vi satt hemma hos min mamma och kollade på film med min familj... Men nu har jag min egna nya lilla extra familj bestående av Nathalie, Feikon, Tompa, Fanny & dalan!
Love u guys




Postat av: Natta

Love U too! :D

2012-01-04 @ 01:35:02
URL: http://sivisamari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: