"oroa dig inte för människor i ditt förflutna...

Det finns en anledning till att dom inte finns med i din framtid"

I morgon ska håret röjjas, trixxas och fixas! ska även handla lite kläder osv, känner att jag har mycket kläder och slänga nu alltså.. ush så mycket fula kläder! varje gång jag kollar i garderoben har jag INGETING och ha på mig, färglösa tråkiga kläder! fula, sitter konstigt, för stora och bara allmänt äckligt fula kläder... jävla i-lands problem.

resan på nyår börjar närma sig, amsterdam blev uteslutet då det är knappt någon annan som har pengar.. synd, hade blivit grymt. Men nu har vi bokat en stuga upp i skogen, sollefteå! grymt fin stuga och så åker vi upp på fredag, stannar till lördag! längtar. Hela dagen har jag spenderat i min älskade,vackra säng! har inte haft ork eller kraft att kliva upp och göra något vettigt, även om svetten fräter ner i sängen och skapar ett stort hål så ORKAR jag inte gå.. hahahaha skämtosido.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: