aaaaaaaaaahhhhhhh

lina kom hit igår och mös med mig, 10 i 12 väckte hon mig och sa : ska inte du åka om 10 minuter? det har ringt på dörren flera gånger... telefonen hade dött och jag upp ur sängen o på med kläderna, 5 minuter senare kom danne och plockade upp mig o vi drog och drack kaffe på hans jobb! Sedan hem igen, nadja och junior kom förbi o fikade.. sedan åkte jag till nadja som bjöd på middag, sen tillbaka hit med nadja och junior och lekte i lekparken ett tag.. nu är jag äntligen själv! LUGN O ROO.. trodde jag, ringde på dörren men fan nu ska jag vara själv ett tag tycker jag.. har absolut inget privatliv längre, går snart in i väggen.. så nu slår jag av telefonen, låser dörren, slår på hög musik och tar ett bad! så fuck u. nu tänker jag spela död ett par timmar!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: