min dag :)

Fick ett sms av en gammal kärlek jag mötte i lördags! jävligt skönt och snacka lite minnen och försöka bli vänner igen även fast det blir hemligheteeeeeer! marielle och jag har varit hemma fruar i dag och gjort mat och städat lite.. tim kom hem vid 4 och vi kollade på diselråttor och sjömansmöss tills marris kom och vi köpte pizza! nu ligger mina slynor och sover och jag ska nog lägga mig och sova jag åh, nästa helg blir det troligtvis sollefteå med grabbarna eller så drar man till stugan med marris! GODNATT :)

Crusingen (slut på batteri på kameran så blev mobilbild)


Julia Karlzon was with Timmy Åström Alvåg, Oscar Tim Fröberg och
Marielle Elisabeth Sofia Persson at Fet jävla cadillac.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: