min kväll dåråå

åh vad jag älskar anonyma kommentarer <33333 ja njuter av att läsa dom! haha dör lite innombords.. typiskt att dom flesta är från samma ip.. ohuuhhuu.. det är verkligen sorligt att personer som inte tycker om en måste läsa och lägga energi på det jag gör.. men det skadar ju inte mig precis! 

aja iallfall så i dag var jag på drakborgen med nadja och junior och sprang av fettet mitt i alla jävla skrymslen och vrån.. sedan åkte vi hem till mig och drack kaffe.. nu kom jag nyss hem från härnösand efter en road trip med pjuklarverna mina.. skulle se RolandZ men de vart inställd pågrund av sjukdom, DAMN... nu är jag hemma och tänkte väll dra en film jävel! puss o kraaaaaaam




titta på pistvakt på vägen upp är inte fel

Postat av: Anonym

men, NÅGON kanske tycker att det är kul att läsa din blogg, känns inte det roligt om någon uppskattar att läsa den? varför får du alltid för dig att man menar illa? :P ajsing

2011-07-24 @ 19:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: