svar på frågestund

bor du i egen lägenhet? kan inte du visa bilder på den isåfall =D? - japp det gör jag :) men söker lägenhet för fullt nu, ska på visning mitt i stan i veckan.. lägenheten jag bor i nu är alldeles för stökig för att visa upp, Visar då ja flyttat!

går du en linje inom media/foto? trivs du? :) - nepp det gör jag faktiskt inte, går hotell restaurang som jag halvtrivs med

Fan vad du sminkar dig snygg!! kan inte du lägga ut typ en guide eller video så du sminkar dig? GRYM BLOGG. kram - man tackar man tackar!! jo det skulle jag väll kunna göra

Du som är tjej... fiser du ofta? - aah ja är tjej och jag fiser jämt! det är ju fan naturligt, vem bryr sig?

Hur många förhållande har du haft? =) bra blogg - börja med och tacka då! ja du, seriösa? 2 , oseriösa - väldigt många

Vad äre värsta/bästa som hänt dig? :D - värsta är väll att mamma är så pass sjuk, och bästa.. jag vet faktiskt inte, jag är med om massor av bra saker varje dag så kan inte definiera egna områden och punkter där något speciellt har hänt
Postat av:

bästa du haft sex med? - hahah varför är detta ett sånt stort intresse?.. yttrar mig inte om sånt i bloggen!

vem är jag? - tydligen nån viktor, inte fan vet ja XD


finns det nått som du ångrar lr önskar du inte gjort? - finns många saker jag ångrar, även fast man inte ska ångra något för varje misstag lär man sig något

varför snackar du så mycket skit? bättre att hålla sig till sanningen lilla gumman - hmm ja vet inte, jag tycker väll om det!! njuter fullt ut baby.. näää men vad har jag snackat för skit miss/mr anonym ?


du skriver att du inte kan gråta :P varför kan du inte det? bra blogg, kram.  - ja du jag har väll insätt att människor inte är värld mina tårar, varför ödsla energi på någon som är fucked upp istället för att ha kul?



Postat av: Anonym

varför är din mamma sjuk? :(

2011-07-25 @ 17:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: