Gårdagen!

grymt kul i går hade vi iallfall, vid 8 kom gänget och vi förfestade, sjöng, dansa och körde drinkspel hemma hos mig.. vid 10 så drog vi till bussen, OCH såklart blev det vår busschaför låten.. Drog till skönsberg och drack, jag klippte timmys hår och hade jävligt roligt.. orkar inte berätta så mycket.. är helt slut, fick vänta på bussen först 40 minuter sen så öppnade inte busschafören då ja skulle kliva av för att byta buss så fick åka till navet och vänta ytterligare en halvtimma.. äntligen hemma och ska ta en dush och en powernap.. sen blir det och dra igång kvällen igen med grillning och förfest sedan blir det crusing!!!

JAG REKOMENDERAR JULIAS SALONG, fredagar och lördagar när jag blivit väl full så är den öppen





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: