jag låter mig aldrig sparkas ner av någon!

hm.. jag förstår mig inte på människor som vill trycka ner personer som mår bra för att dom själv ska må bättre eller förstöra för någon. själv så mår jag as kanon och tyvärr ingen kan trycka ner mig med ord eller handlingar. för jag står där jag står, har lärt mig av mina misstag och vet vilka som är äkta vänner! Måste bara tacka alla mina föredetta vänner!! Ni har gjort mig starkare, ni har fått mig till en bättre personkännare och fått mig inse att man aldrig ska gråta eller må dåligt över en person som sårat än! Sorry, tyvärr, ber om ursäkt om ni känner er misslyckade nu.. men ni har misslyckat som FAN! :)

jag är lycklig


Postat av: Anonym

Du verkar ha svårt att behålla dina vänner... En fundering bara- Om nästan alla av dina vänner alltid sviker dig, har du inte tänkt på ifall det sitter något i dig också?..



Tror på dig! Bra blogg btw

2011-06-21 @ 17:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: