(:

Är du kär? ja.. eller jag vet inte..
vad står i ditt senaste sms? haha det hade jag gärna gått med på men då får ----- se till att hålla dom kraven
Vad kollade du på tv sist? total blackout
Vad sa du senast? har sääf ny bil?
Är du nöjd med dig själv? jarå, ibland
Vad är din största svaghet? är blind för människor som sviker, jag ber om ursäkt även om jag inte gjort fel
Vad har du för hårfärg? svart
Vem ringde dig senast? Danne
Hur mår du? Bra, trött och uttråkad bara
Vad har du gjort idag? legat i sängen
Vad har du för bakgrund på din mobil? nån konstig
Vem är din 4e kontakt i mobilen? jennifer
Vem fick du i ditt 4e sms och vad står det? natta - haha ja för fan! vi får börja hora i lilla timrå och sen när pengarna rullar in får vi uppgradera oss till navet och resten av alla tattiga ställerna i stan... ( ja vi har konstiga konversationer)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: