dissar o diggar

Dissar
människor som inte tycker om/hatar en person men ändå kollar deras blogg,facebook och allt vad det kan komma åt för att se vad denne person gör. get a life

Nya spotify
, visst det är ju inte dyrt med 49 kronor i månaden.. men principen, dom lär ju tjäna som fan på all reklam. komigen nu, lite gratis är vi värd.

Diggar-
Helgen, grymt har jag haft.. lite halft nostalgitripp sedan i höstas, gamla underbara vänner som kommit tillbaka till sitt rätt jag. love

GULT, vårens hetaste färg.. jag letar som en dåre just nu efter en tröja med apelsiner på.. (limefrukter). hur snyggt skulle inte det vara då? blev helt till mig i dag då jag hittade en klänning, dock inte snygg på mig.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: