EYOO!

Tjaaa! GästbloggarN här då! Har ockuperat Jullans dator OCH blogg! Tänkte att mina inlägg är något intressantare än Jullans skit! Hon kan inte det där med att skriva liksom (borde kanske gå en kurs i hur man skriver någorlunda läsbart i alla fall...)! :o

Men jag ska inte bara klaga, det vore liksom inte sjyst av mig som åkte hem till Julias place, för att störa henne och Fejkon som sov så sött i deras lilla patetiska lada! :') Fick slava lite också för henne, hon orkade ju inte ens hämta kaffet så det fick ju självklart jag göra! Aja, nu ska jag skrämma dom med att sjunga lite falskt till den dåliga låten Satan I Gatan med Veronica Maggio. Jag tror Julia även måste skaffa sig lite bra musik smak...

Kika in på: Sivisamari.blogg.se! Där finns jag! ;)

HEIDOOO på er, töntar! :D


Kinesen Natta och peddot Jullan hälsar folket en  trevlig jävla tisdag!

//Natta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: