Hemma!

sjuka dagar dessa, så jävla grymt har vi haft det..i fredags åkte jag och plocka upp patricia och vi åkte till vivstatjärn och grillade med grappaaarna!. Sedan drack jag alldeles för mycket, hällde ut vin över hela feikons byxor haha, skrapat upp hela benet.. blåmärke stort som handen.. sedan så danne körde mig hem till honom för jag visste inte vart ja skulle sova. morgonen därpå så var ja fortfarande full och trodde danne var feikon haha riktigt läskigt sen så åkte ja och hämtade natta och vi drog hem och dushade, sedan vidare och möta fanny och käkade kycklingrulle.. sedan drog vi till nattas pojkvän och drack öl, vidare till en grillplats.. vi skulle egentligen till en killes stuga i härnösand men de blev inge.. Igår var det jävligt härligt, mellanfull.. alldeles flygbar!. Mysig och rolig kväll iallfall men nu efter jag dragit en 6 dagars så är det dags och vila upp sig till helgen.. I morse då ja vakna hos fanny så var halva mitt ansikte, och ja mena HALVA . full i dreggel, hade dregglat som fan haha hela kudden var ju blöt!.. Nu ska jag se om emelie och markus vaknat och träffa dom innan dom åker till dalarna igen.. Detta lov har varit så grymt. Gammla gänget och bara mysa!
bilder kommer sen! är alldeles för trött och sliten

PUSS.. ps, om texten är väldigt osammanhängande eller va man ska säga så är det för jag mår apa idag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: