heu

Mitt internet fungerade inte på kvällen i går och inte i dag heller så nu har jag kopplat mobilen till datorn, så har grymt segt internet.. men i går kom J till mig och vi gick ut på promenad runt sticksjön, sedan gick vi till mamma och drack kaffe och mös på altan.. Sedan hem och sova :).  skjutsade honom till bussen kvart över 6 i morse sedan kom natta hit och vi pluggade till provet vi har i morgon, SATSA MVG som fan!.. Vi gick ner på carlos och tog oss en kycklingrulle.. drog på en promenad i skogen och tog härliga bilder men vilket jag var så dum och glömma minneskortet så måste hitta min kabel till kameran.. Sedan så drog vi upp på plattan och solade, toppless hahah.. gud så vi skrattade! tog as fula bilder och när vi låg där kom 4 stycken turister, då jäklar blev det skratt!  men det börja blåsa så vi drog oss hemmåt.. nu har vi tränat lite och hoppat runt i mitt nya gym.. nu ligger ja och natta i min säng efter en dag av ansträngning..

Nu ska vi över till mammsen och göra mat eftersom hon knappt kan röra på sig, lika ont som hon hade då hon opererades för 2 år sedan så i morgon blir det härnösand och akut röntkas.. min älsklings mammis <3

Några andra bilder får ni inte se, allt för privata HAHAHAH


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: