HJÄLP? parkinson??

Ända sedan förraveckan så har personer kommenterat att jag skakar jätte mycket i händerna, jag kan inte ha dom still över huvudtaget.. Jag har ont i lederna och dom skakar oavbrutet, när jag försöker konsentrera mig på att inte skaka så skakar dom mer.. Jag låg och halvsov och vaknade av att hela jag skakade, la min hand på sängen och hela sängen skakade. Jag trodde de var jordskalv så jag ställde mig upp men då skakade det ingeting alls men hela jag skakade.. det är läskigt och jobbigt på sammagång..

"parkinson symtom - Vanliga symtom på att man har Parkinsons sjukdom är att man skakar, blir stelare i musklerna, får svårare att röra sig och får sämre balans."

Vad kan det vara?
abstinens?
Parkinson?
Nervsjukdom?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: