i have no life woooohooowowowow

10 frågor
Är du oskuld?
Tycker du om någon just nu?
Har du svikit en nära vän någon gång på riktigt?
Vad står det i ditt senaste sms?
Vad är det galnaste du gjort?
Vad ångrar du i ditt liv?
Vad är det världefullaste i din garderob?
Litar du på dina vänner?
Saknar du någon nu?
10 frågor
Är du oskuld? AAAAA jättemycket
Tycker du om någon just nu? Jappssss (:
Har du svikit en nära vän någon gång på riktigt? öhm, nej inte så jag inte ångrat det och bett om ursäkt
Vad står det i ditt senaste sms?orka inte kolla
Vad är det galnaste du gjort? haha jag gör galna saker hela dagarna!
Vad ångrar du i ditt liv? Vissa personer jag spenderat delat av mitt liv åt!
Vad är det världefullaste i din garderob? haha.. mina mjukisbyxor
Litar du på dina vänner? Halft, har svårt och lita på vänner efter alla omständigheter.  FÅ litar jag på 100%
Saknar du någon nu? ja det är klart :)
Vem sov du senast bredvid? världens sötaste!
men sluta fråga för vi är ett gäng divor, vi sitter å snackar skit om eran clan i ventrilo


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: