IM ALIVE.

Ja jag lever, bara det att jag har ett stressit liv just nu, eeeeheheh.. I fredags drog jag och natta och käkade goüter. Drog vidare till skolan och snackade med rektor och mentor.. nu ska vi komma iform såklart!. Sedan drog jag hem och kika på film. Gullbakh ringde typ 10 på kvällen så drog jag ner dit med alex och ahmed och vi spelade jag har aldrig och snurra flaskan och drack lite.. lollo kom och vi drog upp och la oss! Orkar inte skriva mer just nu.. blir bilder!

idag har jag iallfall städat hela dagen, STOR STÄDAT! diskat, skurat golven och damsugit.. vädrat och piska mattor hihih sådär man gjorde på 1800 talet.

Har enormt mycket bilder, vi provade kurdiska kläder! men lägger ut några så kommer det väll fler senare (:


Postat av: Anonym

Vem är din heta lilla vän?

2011-05-13 @ 16:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: