I'm thinkin' that all that still matters is love ever after

nu är jag hemma! Sitter i lägenheten och tänkte egentligen bara hämta datorn men jag fastnade här i soffan.. Hela dagen har jag varit allmänt seg, Natta kom hit vid 9 i morse så jag öppnade åt henne så gick ja in och la mig bredvid min sötnos igen, Vid 12 ringde Lollo och sa att hon skulle komma hit så vi klev upp och jag gjorde mat.. Sedan så åkte Feikon hem,  Natta och Lollo åkte till birsta och jag till pappa för att laga mat åt honom..

drog senare till Bista och mötte upp skitungarna.. blev en kavaj, tjock tröja & ett nagellack  inköpt. Nääj i morgon har jag nationella så jag ska hem nu och lägga mej för snart är det BB och jag är däremot dö trött..  så är jag ju riktigt sur nu ;> ÄVEN om jag har tid kvar på spotify så har jag tydligen lyssnat på samma låt för många gånger. Dö

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: