min dag!

Nu sitter ja med natta i min soffa och båda har blivit dissad ikväll så vi sover med varan hihihi myssepys <3! Idag har vi varit på skolan typ 10 minuter för att ha genomgång för vi har prov nästa vecka, Sedan drog jag,Natta & Nadja till mig och lagade mat.. skulle skjutsa ner Nadja till bussen men så kom den precis (trodde vi) så ja körde ner henne till stan och då var klockan 3 över och hennes buss gick 7 över..

så vi trodde den tidiga bussen var den hon skulle ta.. Sedan kilade jag in på ica en snabbis och köpte lite tillbehör till maten, så ja kom hem var allt klart!
det blev kyckling, kroketter och chilicremefresh! mätt och belåtna gick vi till mamma och tog en kaffe och en öl! drog till gullbakh och sedan till gb för att köpa cigg åt linn! Nu har vi suttit och skrivit CV och personligt brev.. vi letar ju extrajobb! Sedan har vi suttit och myst till musik hela kvällen.. Ska väll hoppa in i duschen och sedan sova hade jag väll tänkt! har inget precis intressant och säga idag men detta var..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: