tänk på miljön och gör som frizel

Åhååå min dag har varit kalas, lisa och lina kom hit på besök och ja gjorde nyponsoppa åt mina tjejer.. lina är ju bara hemma varannan helg så får ju se till att se min lilla prinsessa då hon väl är hemma!.. Sedan gick ja till gullis och vi kollade på film å lite hockey, sedan blev det BB som vanligt.. här har ni nya BB julia!! nästa år äre min tur då jäklar.. ska bli nya rodney hahahahah..

I veckan så blir det en del uppbokat, ska plugga, träna, vara hundvakt och fått ett erbjudande om att bli bjuden på bio och såklart tackar man inte nej!! men nu ska tant hoppa i säng och upp tidigt i morgon för skolan väntar på mig.. hoppas på en bättre vecka med bättre uppdatering vilket jag förmodar blir av eftersom förra veckan var rätt lame! Men sov som prinsessor och prinsar för det ska jag göra! peace


tänk på miljön och gör som frizel


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: