EN RIKIGT GRYM KVÄLL!

hade så jävla underbart i går! mötte upp johanna i haga där elin plockade upp oss, drog till karin och förfestade i henens pampiga lägenhet! tog taxi ner till stads och självaste KAPTEN! kommer aldrig i hela mitt liv tvätta min hand igen, där stod vi längst fram och sjöng med till sveriges bästa reggae artist. världens underbaraste känsla.
stod och snackade med några band-medlemar och drog sedan vidare till jacks och drack öl, vidare till daltons och sedan så var kvällen slut! grym kväll och tacka mina söta tjejer för!

fredagskvällen ska nu börja, spritfet ska jag bli och de invigs med vin hos karin & sedan ner mot pipeline sen memento för och se mangemakers! känner på mig att denna kväll kommer bli minst lika grym



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: