hemma!!

sitter i min mysiga säng och funderar starkt på att plocka ihop lite i mitt rum!! i fredags drog jag och natta och firade en vän i kosta! sedan fick vi skjuts ner till max och käkade, sedan vidare ut till feikon och sov där! kvällen var grym förutom natta som skulle kexa hela tiden (spy, mohaha u going to kill me biatcccch) .. Lördagen spenderade jag med tomp och feikon. Vi kikade på film och mös på som bara vi kan!!

i morgon känns som en lång dag! Blir kliva upp hyffsat tidigt för ett möte, måste in på skolan och skälla lite granna då dom inte har någon jäkla aning om vad dom håller på med! Så GÅ INTE PÅ JOHN BAUER I SUNDSVALL.. Dom prioriterar att höjja sitt rykte istället för att hjälp eleverna.. Efter det blir det UM och sedan drar jag och feikon för och handla! för det blir tacokväll och plugga teori!

Här får ni en hyffsat gammal gullig bild!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: