shopping!

känner stort behov av hårfärg, jobbskor och lite små grejjer så jag sticker ut på birsta med pappsen och lillebror! ikväll blir det troligtvis poker eller liknande med tjejerna, får se var kvällen tar oss! jobbat hela veckan så jag har inte tid eller lust och blogga.. min kamera fick jag tillbaka från lagningen men den funkade fortfarande inte! rätt så irriterande..
just nu ligger jag hemma med världens mag-ont! myser med kissen lite. ja vad ska man säga...

i går var vi i replokalen ett tag sen spelade vi poker osv.. as usually! Men nu drar jag mig från sängen upp för att göra något av mitt liv! om 8 dagar sticker vi iväg. Har allt planerat i minsta detalj fram till nyår nu.. stockholm-finland-göteborg-norge-amsterdam kommer bli ett grymt slut på året

Postat av: Natta

Det kommer bli awesome! :D Men vad fan har Göteborg med saken att göra?? xD

2011-11-12 @ 20:08:18
URL: http://sivisamari.blogg.se/
Postat av: julia

ska till gullis ;D

2011-11-13 @ 15:46:05
URL: http://juliakarlzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: