"Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead"

i går åkte jag och mammsen till sjukan och skulle kolla upp mitt lilla huvud! nä tammefan ingen hjärntumör här inte! utan musklerna & nerverna ville inte följa med som jag ville. Haft en jävlig huvudverk senaste veckorna, yrsel, illamående, VÄLDIGT väldigt dåligt närminne och värst av allt så är min syn helt knasig.. Tittar jag åt höger och sedan flyttar huvudet snabbt så blir det som jag blundade i mitten, min hjärna hänger inte med! men nu så ska det lagas så jag kan sluta på så här knasigt! Allafalll, åkte till feikon igår och mös på som ba vi kan, käkade godis och sen var det nattetid! Blev en kortvarig praktik i dag, det var/är mitt huvud som spökar i dag! måste börja varva ner, ta det lugnt! så nu har jag varit med mammsen och fikat för i morgon blir det tårtkalas hos mej!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: