tillbaka till verkligheten.

efter legat vid datorn en hel dag och nötat dh så känner man sig inte pigg, inte fräsh för den delen heller! är nog ingen riktig datanörd jag eller.. behöver verkligheten och känna att jag lever mig istället för att vara fast i en fantasivärd. DÄRFÖR så klär jag på mig och drar ut till timrå och umgås med mina pärlor!!!

JUST JA! i morgon så är det 16 dagar kvar tills jag fyller år, 18 tunga år och insåg att jag har världens bästa mamma! hon betalar för mig och 3 vänner och åka kryssning på min födelsedag med mat,buss och hela kittet! inte många föräldrar som skulle lägga ut så mycket pengar på en partykryssning och dessutom betala för vännerna?

underbara mamma









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: