världens bästa liv

vissa stunder har man så allt känns helt perfekt och i dag är en sån dag! jag vet inte vad, kan inte sätta finger på det.. men just i denna stund, i denna minut så känner jag mig riktigt lycklig! visserligen är jag nog en av sveriges gladaste människor! behöver inte det dära poker facet ofta.. Säga att allt är bra men det är inte det, leva i en lögn och bara visa dom bra sidorna!

vet inte vad jag ska göra för att bli av med den överskottsenergi jag har, kanske ta upp min hårborste som jag alltid gör och dra på simlpy the best med tina turner, en klassiker! men i detta läget kommer jag inte gå och sjunga your simply the best, utan I AM simply the best!

en av mina happy moments


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: