WE ARE YOUNG ENOUGH TO SAY.....

THAT THIS IS GOING TO BE A GOOD LIFE

har typ inget och blogga om egentligen, har världens bästa liv och jag orkar inte sitta och upprepa det tusen gånger för det vet ni nog redan vid det här laget. Har ingen sorg. (inget krossat hjärta, inget och vara deprimerad över )- När man är det så känns det så mycket lättare och skriva av sig. Ni får ursäkta mina extremt tråkiga blogginlägg men detta är en glädjeblogg ingen emoblogg! Har inga tankar jag kan/tänker sprida ut till alla i sverige precis, Saker ni inte har något med och göra eller är helt orellevant. känns väldigt trist och inte ha något och skriva om, ska försöka bättra mig.. Men känns väldigt tråkigt och bara sitta och skriva -dag ut och dag in, idag har jag gjort de och de och de... min blogg är inte personlig längre den handlar mer om utsidan av mig. Ni känner inte nya julias insida i denna blogg! Men ska försöka ändra på det, nu tillbaka till min ritual - hårborsten på, en grym låt som gör mig glad och rösten på högsta volym!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: