antal saker ni inte visste om mig

igår var jag på skolan, drog direkt hem till marielle o mös med hulda och henne! drog ner till stan köpte hårfärg, mötte lina och drog hem till henne och färgade håret och sedan åkte jag hem o mös! sopp det var min dag igår..

nu håller jag på att baka så slänger upp en liten skit grejj här

Namn: Tina Julia Denisé Karlzon
Ålder: 931119
Längd: 1.57
Sko-storlek: 37
Född: Sundsvalls BB


Allmänna frågor:

  1. Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Jag är alltid glad, Envis som få och ställer alltid upp för mina nära och kära
  2. Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: Jag är rätt blåögd, jag stressar oftast för att hinna med allt roligt i livet och prioriterar roliga saker framför viktiga
  3. Vad är du rädd för: inget allt faktiskt
  4. Vad är du mest nöjd med hos dig själv: hela jag!!
  5. Det roligaste jobbet du haft/har: inget alls
  6. Har du körkort och egen bil: inte än
  7. När tog du ditt körkort: på g
  8. När grät du senast: oj oj oj ... shit, det var så längesen så jag minns inte
    När skrattade du senast: idag
  9. Vem åkte du bil med sist: Timo
  10. Vem åt du mat med sist: Marielle
  11. Vem sov du hos sist: natta
  12. Vem sov hos dig sist: natta
  13. Vad var du rädd för när du var liten: mörker 
  14. Vad ville du, som liten bli när du blev stor: polis
  15. Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: vet inte rikigt 2-3?
  16. Värsta smärtan du råkat ut för: oj... det var nog då jag ramlade i trappen utanför mig och stuka foten
  17. Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: mamma & pappa
  18. Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: människor finns det till allt
    Har du någonsin sportat:
    kalla de sporta med skytte?
  19. Någon du ser upp till: hm... ja du vet inte fråga mina vänner :)
  20. Vad finns alltid i din handväska: lipsyl, plånbok, nycklar
  21. Har du varit utomlands någon gång: yes
  22. Vilken plats var finast:turkiet
  23. Största stad/städer du varit i: stockholm göteborg

 

Lite mer personliga frågor:

  1. Har du piercing eller tatuering: öronen, naveln och tatuering på nyckelbenet
  2. Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: charmig, lite backoff och bruna ögon
    Finaste komplimang du fått: Du är ju fin utan smink, tror ja det är den finaste, iallfall vad en tjej tar åt sig mest av
  3. Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: oh ja :)
  4. Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: haha aa, fast andra sidan sätt så nää
  5. Har du någonsin gjort något kriminellt: det har nog alla gjort

Antingen-eller-frågor:

  1. Storstad eller landet: landet på sommaren och stan på vintern
  2. Hamburgare eller pizza: Hamburgare
  3. Kött eller fisk: kött
  4. Hund eller katt: katt
    Aftonbladet eller expressen:
    Aftonbladet
  5. McDonalds eller MAX: Max
  6. Vin eller Öl: vin men öl är gott de å
  7. Charter- eller skidsemester: charter
  8. Sverige eller Utlandet: utlandet
  9. Sport eller nyheter: Nyheter
  10. Hockey eller fotboll: Hockey
  11. Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Mörkhåriga
  12. Sommar eller vinter: sommar
  13. Vår eller höst: vår
  14. Flyg eller tåg: tåg
  15. Bil eller buss: Bil


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: