ÅH HEMMA!

men inte länge till.. Åkte till danne i torsdags och sov där för det är så nära till skolan. fredag spenderade jag i köket hela dagen, tiden rullade på rätt snabbt faktiskt. Drog mig sedan ner till stan och mötte upp lollo så drog vi till henne och börja anordna kalaset.. ett kalas med 14 8åringar är väll underbart va, hahah helt slut efter kvällen men efter kalaset så drog jag och mötte upp natts och vi blev upphämtad av två kompisar, drog till deras lägenhet och drack lite och sedan drog vi till nattas kille och fortsatte dricka med han och hans kompisar! kvällen slutade as najs, bara det att jag mår riktigt dåligt i dag.. ont i HELA kroppen, stod och lyfte tyngder igår hahaha!!!

nu blir det in i duschen och sedan drar jag vidare till michelle.. Ska på maskerad ikväll hos en barndomsvän!! puss och kram


Bild från studentävlingen i torsdags


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: