"Lies will lock you up with truth the only key."

Nyss kommit hem till mamma, och går in i mitt rum.. SE DÄR, en ny säng!! skööööönt och nu är hela lägenheten tom... Buuuuhuu kommer sakna friheten! fast just nu är ju mitt liv i en kappsäck, jag strosar runt och har aldrig tid för mig själv men när jag väl är själv så klarar jag inte av det och drar ut i stället.. Lider av stress gör jag absolut just nu men på något sätt njuter jag rejält av det förutom igår då jag fick stark migrän!! Men hoppade ner i badet och sedan blev allt bättre.

Var hos johanna igår somsagt och det var väll trevlig, gick hem väldigt tidigt förövrigt men jag och michelle fick en rolig hemgång iallfall, En tillsalu skylt och ett stort skrapmärke på knät är det ända jag säger.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: