life is hard

bajs.... känner att jag måste städa mitt num. Så här ser mitt rum ut nu, hatar mitt stressiga liv fast jag älskar det! Ska ta och röja upp oredan i rummet mitt! jag är ju för det mesta bara hemma en snabbis och sedan drar jag direkt! Har inte ens hunnit fått hit allla grejjer från lägenheten heller eftersom vi sagt upp den. Mycket som ska köpas också. Nä nu ska jag ta tag i mitt liv, känns som en fullspäckad dag idag.. Ska dra till skolan o bråka lite med lärarn känner jag för.. sedan möta upp natta, gå och hejja på lollo som ska vara med i modelljakten, danne ska plocka upp mig och vi ska till marielle först? tror jag. sedan ska vi till lina som har fest!



Postat av: Natta

Sluta stöka ner ditt as! aha :D

2011-09-02 @ 11:05:18
URL: http://sivisamari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: