nostalgi

i mitt lille hus, där jag växte upp med mina två bröder, min mamma, min pappa och lille daisy! Minnen finns alltid kvar även om man flyttat.. vår dagarna man satt inne och bara längtade efter grusbilen skulle komma och sopa upp all grus den lagt ut över vintern så man kunde få ta fram sin cyckel och cyckla runt på gatan, Sena sommarkvällar pappa satt ute på altanen och rensade svamp, När man stod i hallen och hjälpte mamma och pappa vika lakan, När vi hittade ett dött rådjur i skogen på vändplanen och vi barn fick absolut inte gå dit även om vi gjorde det ändå . När vi lekte i lekparken hela dagarna, Vintrarna man åkte pulka i gångstigen bredvid huset, vägen var sååå brant tyckte vi då men nu är den ju nästan rak.Clubbhuset några av vi tjejer hade i min lekstuga, När man satt på sitt rum och lekte med barbie dockor hela dagen, mamma och pappa tjatade på att man skulle gå ut och leka, våra pooler vi alltid förstörde för vi hade en plast stol i polen för vi skulle hoppa i! ja allt det där, hur länge allt det där nu än varar så sitter det på näthinnan! mysigt mysigt och en vacker dag ska jag köpa mitt barndoms hus och där ska mina barn växa upp! Det har jag bestämt!



Postat av: Natta

Hoppas du lyckas då! Hihi! :D

2011-09-26 @ 14:45:49
URL: http://sivisamari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: