Små detaljer

Lite smågrejjer jag stör mig på, känner för att vara sådär bitter i dag som vanligt!!

1, personer i allmänhet som gör allt för att vara sura, EX vi säger att en tjej som heter berit hatar mig. Hon läser min blogg, kollar min facebook och gör allt för att veta vad jag gör.. NEJ det är inte okej, Det stör jag mig på allra mest.. visst jag gjorde det för ett år sedan men inte längre, varför lägga enerig på andra människors liv? varför ens bry sig.. Själv lever jag mitt liv och snokar inte i andras.  klagar klagar det är det ända ni gör om dagarna så känner att tammefan jag ska göra desamma

2.unga friska människor som inte ställer sig upp och erbjuder sätet om en gammal tant eller gubbe kommer in i bussen och det är fullt!! lite jävla respekt vaaaaa halllllå

3. personer som säger att en kille är ful, ex jag säger : fan han är så snygg!!! då säger nån annan : nä fyfan vad ful, dålig smak du har.. NEJ alla har olik smak och får tycka vad dom vill eller hur ??

4. Gamla ex som skickar sms och tror man kan bli vänner igen OCH DESSUTOM I HEMLIGHET??? hahahahahahahaha jag måste fan skratta... grattiiiiissss . nej tack inte intresserad om du nu så gillar mig så mycket som du påstår,saknar mig och det ända du tänker på är mig blablablabla.... Gö slut med din tjej då? tyvärr men du fick din chans, nej jag mena du fick 10000 chaser men du sabbade den så jävla hårt

näppp nu tänker jag pysa ner i min säng och bara måå





Postat av: Natta

Så rätt så rätt, Gullan! Haha!

2011-09-19 @ 09:21:42
URL: http://sivisamari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: