Utklädning

I dag hade vi brännboll på skolan, studentävling.. tälvar om vilken klass som får gå först ut på trappen. vi var utklädda till troll och så söt var vi.. Helvetes håret, nu kommer vi till de negativa denna dag. Pappa kom och plockade upp mig efter skolan så åkte vi direkt och köpte hårinpackning.. MITT HÅR ÄR HELT TRASIGT. det är förstört, det är slitet, det är fel, det är fult! efter att vi tuperat, sprayat med en burk hårspray och jävla mycket vax så är håret ganska förstört.. just nu legat i badkaret med inpackning, sen shampo, balsam och så inpackning igen så går det verkligen inte att borsta ut.. Det är ett helvete, mitt liv blir ett helvete!!!!! Bli inte förvånad om ni ser mig i väldigt väldigt kort hår framöver (funderar STARKT).

nå tillbaka, Just nu sitter jag hos pappa och kikar på hockey. AIK - Timrå. 1-0 till AIK just nu, men vi får väll hoppa att kvällen vinner pappas hjärta och timrå vinner! Väntar nu på världens bästa daniel ska plocka upp mig och vi åker hem till honom och har pyamaspartajj!

MINNEN, gnarp crusing 2011


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: