karma is a bitch

Känner att jag ska ha vuxenpoäng nå jävulst nu alltså! Hela huset är uppröjjt, städat, ut med hunden, handlat, tvättat två maskiner och hängt skiten, Slängt en massa saker och ska börja packa en massa kartonger nu! inte långt kvar nu, sökt jobb, småkluddat lite på skolprojekt och även ska börja plugga lite! åh känner mig som den kvinnliga formen äntligen fått en mening!

-Hittade sjukt mycket saker då jag rotade igenom min överdel av garderoben ( den snuskigt hemliga delen i mitt rum) de var gamla saker från ex, gamla foton och en massa skitsaker! men nu har jag finkammat den delen och gjort mig av med massor utav saker! ska ta och göra lite käk tills min man kommer hem och pussar på mig!

PS. min simkortsläsare på datorn funkar inte så får inte in några bilder.. ska fixa de när jag har tid och ork! är för lat för att ta fram mina andra datorer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: