underbara du.

livet rullar på magiskt som vanligt, inte haft tid för er små fjollor som läser min blogg! aa så snäll är jag idag. Men jag har bättre för mig än att sitta vid datorn, jag umgås med min underbara pojkvän! Han är perfekt!!!!! Vi var och tränade idag på hälsohuset ( bästa med att ha en pojkvän som tränar mycket är att han kan peppa mig och hjälpa mig). I fredags var vi ute på memento, jag nadja lollo och christian! hade roligt som fan!!


Är och förblir legend! vila i frid.

Det som gjort mig starkare
"I decided long ago never to walk in anyone's shadow
If I failed, if I succeed, at least I lived as I believed.
No matter what they take from me they can't take away my dignity"



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: