arg.

usch så arg jag är! här har jag kämpat, klivit upp klockan halv 5 varenda jävla morgon för att ta mig till denna jävla fitt hor praktik innan jul! nu när skolan börjat har jag haft halsfluss i 3 veckor för pensilijävelskiten funkar inte. Men nu ringer skolan oh säger att vi blivit avstäng från praktiken för att vi inte varit där? VAIHELVET? ja jag har varit sjuk, de vet dom om... fan vad arg jag är nu alltså. har varit där varenda jäääääävla dag............Så nu kommer jag få börja på skolans resturang igen, trors jag hatar chefen från botten av mitt hjärta...... Sur oh arg kommer jag förbi, och visa att jag inte tycker detta är ok kommer jag absolut göra! för nu jävlar brinner julia karlzon! då äre allvarligt...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: