BLÄ FÖR ALKOHOL.

Igår blev de mysdricka hos mig. Jag huldis satt och drack vin, snacka skit och och åt snacks. Drog på g-butiken typ 10 minuter i 10 ( läste i morse i tidningen att bara några minuter vi dragit därifrån så var det rån, ush läskigt). IALLFALL.. tog bussen till markus i haga och drack där, gick ner till stan och drog till jacks för att möta upp fisk o majsen, Vidare till nacksta på efterfest hos majsen sen gick de rätt utför hulda och mig. Låg och skedade på toagolvet tills jag var tvungen och slita upp hulda till toan för hon höll på och spy! Morse har varit den värsta dagen NÅGONSIN. Varken jag eller hulda har kunnat röra på oss, mått riktigt svinigt och huvudet snurrar fortfarande! Mammsen kom och hämtade oss så vi åkte hem och käkade men kunde inte äta mycket eftersom de kändes som jag skulle spy efter varje tugga! Nu har de blivit lite chips,dipp, big mamas house 3 och mys med gohjärtat!

jacks igår
, bilder kommer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: