Du blir allt frustrerad!

behöver ingen presentation,alla vet ju vad jag går för och min destination.. undra vad som hände med våran generation? vill du hata mig så håll de för dig själv, sluta tjata på mig utan håll de för dig själv, känner du dig som en badmind så håll de för dig själv, ingeting eller någonting kommer någonsin hålla ner mig!

håller huvudet högt.

Sen skulle jag aldrig sjunka till din pinsamma status på hyllan! Din utveckling har inte bearbetat sen du var 14. Du skämmer ut dig för att få "respekt". Allt du har- har jag redan haft men jag har även så mycket mer du aldrig kommer få.. Nu blir du så frustrerad för du vet att jag har så rätt! Snackar skit om mig och klagar på allt jag gör, köper och har men ändå så strävar ni efter de jag har, köper de jag har! Visst är jag en sådan inspirationskälla även om ni vägra erkänna de...

du kommer aldrig bli något eller någon.. du är misslyckad!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: