en extra ordinär dag!

De är ju så att en av mina närmsta vänner fyllde år igår, NATHALIE PERSSON ( sivisamari.blogg.se ) LÄS!!!! så vi ska ut och fira henne men först så ska de in i duschen, ut till söråker och träffa min ÄLSKADE UNDERBARA lollo som kommit hem från norge, så jag och frida ska ut och kika på deras lägenhet och se hur fin den är. Sedan vidare till natta och fira henne! kommer nog bli en grym kväll. Men efter ikväll ska jag ta mig några vita helger och börja träna på jobbet iallfall, känner att latheten kryper i hela kroppen och den ska bort, även min gulliga spritkropp!


Vet att du kommer hata mig i allframtid! men du fyller bara år en gång om året satt de kommer bli en PINA älskling!! <3

Postat av: Natta

Hahahah tack söt Jullan! :D xD Men vafan bilden hahahahah </3 Love U iaf :D<3 hahahah

2012-01-07 @ 14:16:08
URL: http://sivisamari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: