framtidsdrömmar!

alla har väll framtidsdrömmar, jag har nog ganska extra ordinära drömmar.. Varje kväll innan jag somnar tänker jag på framtiden, strukturerar upp min framtid så som skola, önske dialog med personer, hur mitt hem ska se ut, mitt jobb osv.. Jag är nog inte den ända! iallfall så tänkte jag berätta min framtidsdröm för er..

för så då jag går ur skolan ska jag börja jobba (skulle vara skit roligt och jobba som personlig assistens eller likande, älskar att göra livet lite lättare för andra som har svårt ). Leva på minimumstandard och spara alla pengar jag kan tills jag blir 20, då ska jag plugga upp kurser på komvux för och komma in på polishögskola, kanske ta lumpen innan? När jag väl är klar och fått jobb så ska jag jobba ett tag och kanske hitta mig en man på vägen, bo i en fin lägenhet mitt i stan. När jag får barn så ska jag flytta ut på en gammal herrgård och inreda med shabby chic. De är mina drömmar än så länge, men drömmar kan ändras så som personer också.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: